Αυτοί που θέλουν να τους δεις

Στη στάση η κοπέλα με το κόκκινο παλτό με ρώτησε αν το βιβλίο που διαβάζω είναι ωραίο. Την είχα ενοχλήσει πιο πριν γεμίζοντας την απορίες για τα κίτρινα τρόλεϊ που ανεβοκατεβαίνουν την Κηφισιάς. Τη λένε Αρετή είναι και αυτή μια από τις κοπέλες που δεν έχουν δουλειά. Μου είπε καλημέρα, με έβαλε να κοιτάξω τον ουρανό με τις κεραίες και κάτι ψιθύρισε για την άνοιξη. Στο τρόλεϊ μέσα οι παππούδες διάβαζαν εφημερίδα και κρατούσαν τις διαφημιστικές σακούλες των φαρμακείων. Μια μικρή Φιλιππινέζα με ρώτησε αν έχω δεύτερο εισιτήριο. Πρώτη φορά ύστερα από καιρό βλέπω την Αθήνα φωτεινή. Στο γραφείο τακούνια και αθλητικά χτύπαγαν νευρικά το πάτωμα. Παλιά θα άκουγες μόνο γραφομηχανές και τις δονήσεις από τα πιεστήρια. Ο μπαμπάς μου είχε μια γραφομηχανή σε χρώμα μπλε βαθύ. Δεν κουβαλώ πια στυλό και μολύβια στην τσάντα μου, ούτε αναπτήρες hondos center.  Πατάω κάτι κουμπάκια και σχηματίζονται αυτόματα οι λέξεις. Ένα όμορφο αγόρι μου άνοιξε την πόρτα και με άφησε να περάσω πρώτη λέγοντας μου «καλό μήνα». Μου ήρθε να τον αγκαλιάσω εκείνη τη στιγμή. Το βράδυ αιωρούμουν ανάμεσα στον κόσμο και ένας κύριος που πουλούσε λουλούδια με επανέφερε στη γη. Καμιά φορά μέσα σε αυτήν την λάθος κρίση συναντάς ανθρώπους που θέλουν να τους δεις. Σου δίνουν την καρέκλα τους, σε κρατάνε από το χέρι για να μην πέσουν, σου λένε ότι πονάνε τα πόδια τους από την ορθοστασία, θυμούνται μαζί σου τα παλιά, σου χαρίζουν μια σοκολάτα και σου ζητούν τσιγάρα. Αυτή η κρίση δεν έχει παραλύσει τις εκφράσεις των σωμάτων. Το σώμα τα φέρει όλα, τα υποφέρει. Ίσως αυτή η άνοιξη να είναι μοιραία.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Αθήνα, Οι Άλλοι, Το Κορίτσι, κοσμοπολίτης and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

