Έλα να κάνουμε έρωτα…

Έλα να κάνουμε έρωτα, από αυτόν που κοιτάς το ταβάνι μετά και δε θέλεις να μιλάς. Έλα να βυθιστούμε στο δικό μου μπλε, να καπνίσουμε πολλά τσιγάρα που δεν καπνίζω πια, να φάμε την ώρα μας λέγοντας ιστορίες για το πώς γράφτηκαν τα τραγούδια που αγαπάς. Έλα επιτέλους φανερώσου, εδώ είναι πολύ σκοτεινά και φοβάμαι τους μπαμπούλες. Κάποτε μου είχες ψιθυρίσει στο αυτί λόγια θυμωμένα ερωτικά. Λάθος συντεταγμένες. Προσκρούσεις σε γωνίες και σε ευθείες άρρητες γραμμές υπολειμματικές με σθεναρά σώματα να αποζητούν σαρκικές συναντήσεις. Περαστικές προσμείξεις που μας καθυστερούν από το ωραίον. Μοιραία θα συναντηθούμε και θα φαγωθούμε από αγάπη.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Μονόλογοι, Οριένταλ Ντριμς, Το Κορίτσι, Το αγόρι and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Έλα να κάνουμε έρωτα…

  1. Ο/Η karagiozaki λέει:

    θα φαγωθούμε από αγάπη. καλύτερος λόγος δεν υπάρχει. 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η cyberwhispers λέει:

    να μην μείνει τίποτα λοιπόν #μόνο αγάπη. τα φιλιά μου.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

