«Θα μπορούσα να σε αγαπήσω»

Έχεις μιας νοικοκυροσύνη η οποία συνδέεται με την άσπρη οδοντοστοιχία σου. Θα μπορούσα να σε αγαπήσω. Θέλεις να με παντρευτείς;Έλα να μιλήσουμε για τα ζώδια. Τα παπούτσια σου είναι σαν το πεινιρλί. Νιώθω μόνος. Έλα μαζί μου έξω να γνωρίσουμε κόσμο. Ένας τοξικομανής ζητιανεύει 20 λεπτά. Και εγώ έχω πάθος με τις πουτάνες, αλλά δε βαραίνω τους άλλους με τα πάθη μου. Μέσα τραγουδάει ο Bowie για το ξημέρωμα της Κυριακής. Πάμε να χορέψουμε. Νυστάζω. Το κόκκινο κρασί έχει ξεβάψει πάνω στα χείλια μου. Μοιάζω με βαμπίρ. Ένας ασφαλιστής σώζει ζωές και ένα κορίτσι θέλει να του δώσει τα φιλιά της ζωής. Το αγόρι βγάζει βόλτα τον κανελί του σκύλο. Δε βγαίνει ποτέ Σάββατο βράδυ. Φοράει ένα πράσινο μοντγκόμερι και αγοράζει από τους πάγκους Κυριακάτικες εφημερίδες. Περιμένουν και οι δυο πότε θα συναντηθούν για να αγαπηθούν.  Στο αυτοκίνητο κρέμεται ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι κάτω από τον καθρέπτη. Ένα φορτηγό μεταφέρει έλατα. Ένα ζευγάρι πηδιέται στο κάθισμα του οδηγού. Ο μόνος θα διστάσει και θα μείνει πιο μόνος. Ο ασφαλιστής είναι ανασφαλής. Τα κορίτσια ξενυχτάνε με ένα μυστικό. Το αγόρι θα γυρίσει σπίτι και θα ξαγρυπνήσει μπροστά από τον υπολογιστή. Εγώ κοιτάζω ακόμα μέσα από το παράθυρο το σύμπαν των άστρων.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Αθήνα, Οίνος και θέαμα, Οι Άλλοι, Το Κορίτσι, Το αγόρι, κοσμοπολίτης and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

