Σερενάτες

Θα αφήσω σε ορατά σημεία τα μικρά μου θέλω. Θα κρύψω τις σερενάτες στο συρτάρι της κουζίνας.  Θα τρώω μια μια στα κρυφά. Εσύ θα μου ζητάς να μιλήσουμε στα γαλλικά. Προτιμώ τα ελληνικά θα σου πω. Είμαι καλή στη σύνταξη, αν και μερικές φορές ξεχνώ να βάζω κόμματα. Σινεμά τις Τετάρτες. Νομίζω ότι μου αρέσει ο Τζέιμς Μπόντ. Ίσως φταίει το αγγλικό κόψιμο πάνω στα μπλε του κουστούμια. «Bonjour», θέλεις να μιλήσουμε αγάπη μου στα γαλλικά; Τα Σάββατα εκδρομές, ονειροβασίες στις άκρες των μπαρ. Αναπνοές βαθιές. Επαναφορά στους άξονες της καρδιάς. Άλλοι μουδιάζουν, άλλοι ανυπομονούν πίνοντας Pina Colada. Μου είχε λείψει να παρατηρώ τις ραφές, και τις ατέλειες πάνω στα αυτοκινούμενα κακοραμμένα σώματα. Τι ομορφιά! Τις Κυριακές μονάχα έρωτα.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Μονόλογοι, Οίνος και θέαμα, Το Κορίτσι and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

