Τα πρωινά

Τα πρωινά μου έχουν χρώμα μπλε, βαθύ μπλε. Και αισθάνομαι την ένταση μέσα μου, το μικρό εκείνο τρέμουλο στο κάτω χείλος. Και όλα συντελούνται σε χρόνο άτοπο, όπως και οι ανταλλαγές των φύλων. Και σου μιλάω με χρώμα κόκκινο. Είχα ξεχάσει πώς είναι το κόκκινο. Και μου τελειώνουν οι λέξεις. Σου είπα ψέματα, ποτέ δε μου τελειώνουν οι λέξεις. Πάντα έγραφα και θα γράφω υπερβολές μάτια μου.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Έχω μυωπία, Λάθος κρίση, Μονόλογοι and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Τα πρωινά

  1. Ο/Η Marianthi λέει:

    Οι »ανταλλαγες» ειναι παιχνιδι.Φοβού τις….αλλαγες.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Marianthi λέει:

    Εννοούσα αλλαγες φυλου,καλε.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

