Ρήματα

Εντολές, αποστολές ληγμένες στα άδεια τοπία των πόλεων. Οι Κυριακές έγιναν αναμνήσεις κρυμμένες στα μάτια αγαπημένων φίλων. Πάντα θα σε σώνουν οι φίλοι μάτια μου. Σε είχα ρωτήσει κάποτε πώς κλίνονται τα ρήματα. «Ερωτώ, ερωτάς, έρωτα» μου απάντησες και μου έκλεισες τα μάτια και μέτρησες ως το τρία. Στο τρία έφυγα. Καμιά φορά τα βράδια σκέφτομαι τα μεγάλα όνειρα. Δαπανηρές ονειρώξεις του ενός τετάρτου πάνω στα κύματα των κορμιών μας. Και ύστερα ο αποχωρισμός, κλείσιμο της πόρτας, κενά ανείπωτης ησυχίας, ακατάστατες σκέψεις και απελπισία σχεδόν ετοιμόρροπη. Μου αρέσει να γράφω ιστορίες για δαίμονες, όχι όμως δικούς μου.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, Μονόλογοι, Συνουσίες and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ρήματα

  1. Ο/Η karagiozaki λέει:

    «Καμιά φορά τα βράδια σκέφτομαι τα μεγάλα όνειρα. »
    καμιά φορά και εγώ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

