Σουρεάλ Φιλιά

Κοίτα με βαθιά μέσα στα μάτια, μπορείς; Δε ξέρω να γράφω μεγάλες λέξεις. Πάντα ήμουν αργή να τις προφέρω. Οι υπαγορεύσεις είναι για τα μπλόγκ με τα σπιράλ, και σου έχω πει ότι δεν τα μπορώ και αυτά και τα πράσινα μακρινά λάστιχα ποτίσματος. Είμαι απλά πραγματική. Αναγνωρίζω όλα τα συμπτώματα. Δύσπνοια, ώρες κοινής ησυχίας, μαστίχες με γεύση μέντα. Δεν ήξερα ότι η μέντα ήταν αφροδισιακή. Σουρεάλ φιλιά. Δεν τρεφόμαστε από το λίγο των άλλων αγάπη μου. Όλοι για το πολύ πάμε και κάποιοι στα μισά του δρόμου μένουν. Διάσειση και άλλα καταληκτικά σε α. Αυστηρώς προσωπικό το α. Δε θέλω να ανταλλάσουμε φωνήεντα, κάποτε και αυτά τελειώνουν και φοβάμαι πώς στο τέλος δε θα ‘χω να σου πω τίποτα. Στα όρια του υπαρκτού μπορείς να ζεις; Εγώ δε μπορώ το μη υπαρκτό, μεγάλωσα πια, πήρα κιλά και απέκτησα δυο βαθμούς μυωπία. Έλα να πάμε μια βόλτα. Μερικές φορές δεν αναμετριέμαι με τα θέλω μου, τα αφήνω δυσανάγνωστα να υπαγορεύονται σε δεκαδικά ψηφία. Και εσύ αγάπη μου; Δε θα γίνω ποτέ η Χάνα σου, γιατί είμαι απλά η Ελένη…

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Συνουσίες, Το Κορίτσι, Το αγόρι and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Σουρεάλ Φιλιά

  1. Ο/Η mplp λέει:

    «Αυστηρώς προσωπικό το α»
    αψηφώ, αγαπώ, ανεπαρκώ, αγκομαχώ, αφορίζω

    Σε φιλώ!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

