Προσεχώς Κλειστόν

Σεμινάρια καριέρας. Μαθήματα καριέρας. Στη ζωή σου θα γίνεις κορίτσι καριέρας; Στα τηλέφωνα ακούς πλέον αναστεναγμούς πριν καν προβληθούν οι λέξεις. Παλιά υπήρχαν μόνο άτονες παύσεις. Σήμερα με πήραν για να μου πουλήσουν, τηλεφωνικά πακέτα και φωτοβολταικά συστήματα. Τους αφήνω πάντα να μου λένε όλο τον πόνο τους. Ποτέ δεν τους διακόπτω, ποτέ δεν τους αποπαίρνω. Όλα με μια ανάσα. Τους συμπονώ τους πλασιέ των τηλεφώνων, τρώνε άχρωμα τις μονάδες της ζωής τους. Μερικές φορές δε μπορώ να κρατηθώ, με παίρνουν τα κλάματα. Κάποτε οι άνθρωποι έκλαιγαν μες στα μπαρ τώρα κλαίνε παντού στα σούπερ μάρκετ, στο ασανσέρ, στο δρόμο. Σήμερα θα πέσουν άστρα πάνω στη γη κάπου διάβασα. Μη βγεις στο μπαλκόνι να τα δεις. Οι φίλοι καμπουριάζουν και κάθονται για ώρες στα καφέ. Ο Μ. στο Φλοράλ τρελαίνεται από τις σκέψεις. Η Σ. ευτυχώς βάζει ακόμα μουσικές. Η Ν. ακόμα θέλει να γυρίσει πίσω. Θα ήθελα να κοιμηθώ βαθιά μέχρι να έχουν τελειώσει όλα αυτά. Η αφωνία της μη έντασης. Σαν παράσταση ακούγεται που θα ανεβεί σε λίγο σε κάποιον δρόμο που θα γράφει «προσεχώς κλειστόν».

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, Μιζέρια, Συνουσίες and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Προσεχώς Κλειστόν

  1. Ο/Η tokavli λέει:

    Φίλη μου συγνώμη για την ακυρότητα του σχολίου, αλλά δεν βρήκα κάποιο mail σου ή άλλον τρόπο επαφής και αναγκάζομαι να γράψω εδώ αυτό που ήθελα να σου στείλω: Ετοιμάζω blogroll για το blog-μαλαπέρδα μου: http://tokavli.wordpress.com/ και θα ήθελα να σε linkάρω… Επιτρέπεις; το mail μου είναι tokavlicommunications@gmail.com
    ΥΓ: Αν το σχόλιο μπαίνει με έγκριση δεν χρειάζεται να το αναρτήσεις, αν μπαίνει χωρίς έγκριση… μισή ντροπή δική μου, μισή ντροπή δική σου… :p

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

