Καμουφλάζ

Αγαπάω τις λέξεις. Το έχω ξαναπεί. Μου αρέσουν οι επαναλήψεις, προτιμώ όμως τα επεισόδια που εξελίσσονται σε συνέχειες. Έτσι δίνω και ρεσιτάλ ερμηνείας. Το θέμα είναι πώς ξυπνώ το πρωί. Σήμερα υποφέρω από οινοπνευματί ενοχές. Μια στιγμή να συντονίσω τη μουσική στη στιγμή. Διάβαζα κάποτε τον Π. που είναι ένας βαθιά εμμονικός άνθρωπος. Με είχε προκαλέσει ότι δε μπορώ να προφέρω σε συνέχεια τις λέξεις του. Η αλήθεια είναι ότι έκλεψα πάνω στις γαλάζιες σειρές, αλλά το κατάλαβε και σημείωσε με πράσινο τα ορθογραφικά μου λάθη. Ούτε καν κόκκινο, για φαντάσου. Ωραία που γράφει ο Π… Που και που όταν βρίσκω χρόνο ξαναδιαβάζω τα υποκείμενα του. Ποτέ μου δεν το παραδέχομαι, μονάχα σε κάτι τέτοιες στιγμές σαν κι αυτές που είμαι ακόμα μεθυσμένη από χθες. Αυτό το μπλε μπουκάλι πρέπει να βγει από τη συλλογή, έχει γεμίσει το στομάχι μου μυρμήγκια, ενώ κανονικά θα έπρεπε να νιώθω μόνο πεταλούδες. Εδώ να ξέρεις οι άνθρωποι παίζουν ακόμα όνομα, ζώο, φυτό. Και όταν χάνουν φοράνε ένα λαγουδίσιο κεφάλι και περιφέρονται εν τω μέσω της νυκτός. Τουλάχιστον να ήταν καλή η μουσική, θα καθόμουν μέχρι το πρωί. Οι αϋπνίες της έντασης είναι μερικές, σχεδόν λειψές. Ατροφούν τα άκρα και ο άλλος, ο παρατηρητής ηδονίζεται σπάζοντας το άκρο των χειλιών του. Σε αυτές τις μηδαμινές εκφάνσεις υπολογίζεις τα περιεχόμενα. Απλά εγώ χάζεψα κοιτάζοντας τα. Μάλλον αυτό θα φταίει. Η επαρχία είναι τόπος άτοπος. Στο παρόν μου, στέκομαι μόνο σε αυτό  που είπε ο Γιώργος «τι ουτοπία; παντού υπάρχει τόπος». Η νηνεμία των άκυρων ωρών βαθαίνει πιο πολύ τον πόνο στο στομάχι. Ευτυχώς οι ώρες κάποτε λήγουν, το ίδιο και οι διαθέσεις. Τι παράξενο να τα βλέπεις όλα πορτοκαλί. Ωραίο χρώμα. Ξέρεις μου αρέσει να νιώθω, αισθάνομαι απλά ζωντανή. Το μέσα μου υπερισχύει στο εκτός μου και αφήνω πίσω μου τα θύματα. Τώρα, απλά χαμογελώ για αυτά που μοιραία θα συμβούν και για τα άλλα που απλά δε θα γίνουν. Νιώθω ζωντανή και αυτό αρκεί.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, Μονόλογοι, Οίνος και θέαμα, Το Κορίτσι and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

