«Αχ Ελένη»

Επιταχύνω τις μπλε αισθήσεις μου γιατί με φοβίζει το παρόν. Και με σπρώχνω στο ακίνδυνο μετά με βία. Επιμονή με την ανυπομονησία. Και οι άλλοι σε κοιτούν χαμένοι εκεί που τους τοποθετείς, στα σκοτεινά. Δεν είμαι εγώ έτσι. Είμαι κάτι παραπάνω από αυτό. Κι όμως κανείς δε μου είπε «μη φοβάσαι». Μαβί εγωισμός. Θύμα ακατάστατων πρακτικών. Δειλά και ανήμπορα τα σύνδρομα βλέπεις. Άκρα που νιώθουν για να νιώσουν. Τι κρίμα. Και γνέφεις κινηματογραφικά αντίο. Τελικά δεν τα πάω καλά με τις ομιλούμενες λέξεις, ειδικά όταν τις ανακατεύω με το οινοπνευματί του τζιν. Λες ότι νιώθεις ζωντανή. Κι όμως υπεκφεύγεις με παρομοιώσεις και ετεροπροσδιορισμούς. Οινοπνευματί οι ενοχές από το χθες. Διάλυση σωμάτων και εκκωφαντικά παραμιλητά. Συγνώμη. Αν θέλεις μπορείς να γράψεις χιλιάδες ψέματα. Τις μισώ τις λέξεις και ιδιαίτερα τις δικές μου που αναπνέουν αδύναμα τα πάθη μου. Μισός άνθρωπος έγινα, εν μέρει τραπέζι, εν μέρει ανελκυστήρ. Στο μερικό κρατήθηκα. Μου φτάνει ως εκεί; Δεν πόθησα ποτέ μου μάλλον να δω το παραπέρα. Αυτόματους μας έκανα όλους. Λες και οι άλλοι έχουν κουμπιά που καθορίζουν την όρεξη για ζωή. «Προτιμάς να υποφέρεις τα εκκρεμή και τα εννοούμενα, παρά να αγαπηθείς» μου είπε η Σ. «Αχ Ελένη…».

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Μονόλογοι, Οίνος και θέαμα and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

