1 + 1 = 8

Λύκε λύκε είσαι εδώ; Μου αρέσουν οι Κυριακές μυρίζουν κλασικά εικονογραφημένα κόμικς, πολαρόιντ φωτογραφίες από τα παιδικά χρόνια. Μου αρέσουν οι Κυριακές τόσο πολύ που θα άρχιζα ξανά το κάπνισμα. Το φαγωμένο από το χρόνο τρανζίστορ παίζει μουσικές από ελληνικές ταινίες. Τα πόδια τρίβονται κάτω από τα τραπέζια. Λύκε λύκε είσαι εδώ; Είμαι μες στο δάσος και σε κυνηγώ. Οι φίλοι σε ένα τραπέζι και το άσπρο τραπεζομάντιλο γίνεται κόκκινο πουά. Κι αισθάνεσαι μέσα στο στομάχι τα τραγούδια και σε παίρνει ο ύπνος στον καναπέ. Και το αύριο ποτέ δεν πρόκειται να έρθει. Στην επαρχία όσο και να περπατάς συναντάς κάποτε ένα τέλος. Στην Πόλη δεν υπάρχει τέλος. Σε αυτά τα αδιέξοδα, σε αυτά τα ενδιάμεσα τέλματα απλά επιμένεις επικεντρωμένος στα νεύρα και στη μικρή μπλε φλέβα που ερήμην σου φουσκώνει στην άκρη του λαιμού σου. Ίσως στην επαρχία αισθάνεσαι πραγματικά ελεύθερος μέσα σε ένα αυτοκίνητο ή σε μια μηχανή που τρέχει. Σε σπρώχνουν πιο μακριά τα κυβικά, μάλλον για αυτό. Πρέπει να μάθω να οδηγώ. Μου αρέσουν οι Κυριακές, αλλά είναι πια Δευτέρα. Πόσο θα ήθελα να πιστεύω ότι 1 + 1 = 2. Για την απλότητα μιλάω. Η σύνθεση με σφίγγει ελαφριά στο λαιμό. Εκεί πριν πνιγώ θυμάμαι τις διορίες. Μου αρέσει να γράφω, αλλά δε ξέρω αν μου αρέσει να ζω εδώ, στα ασφυκτικά στενάχωρα μικρά πλαίσια της πόλης με μικρό πι. Χμ…θέλω να τρέξω όσο πιο γρήγορα μπορώ και να σταματήσω ύστερα από ώρες για να πάρω μια ανάσα. Τίποτα δε θα είναι αρκετό; Ευτυχώς υπάρχουν οι διορίες και με συνεφέρουν στη ζωή. Τελικά 1 + 1 = 2; Να ξέρεις ποτέ δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά, για αυτό 1 + 1 = 8 Χα!

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Μονόλογοι, Οριένταλ Ντριμς, Οίνος και θέαμα and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1 + 1 = 8

  1. Και εμπλουτίζουμε τις μαθηματικές μας γνώσεις με το 2+2=5 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

