Οι Τρελοί

Οι διορίες είναι περιοριστικές. Δε ξέρω γιατί υπάρχουν. Μάλλον θα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό. Είναι θέμα οργάνωσης τελικά όλα, όπως η ακατανόητη στοίχιση σε σειρές με ομοιόμορφα ρούχα και χάρτινα βαριά σημαιάκια που δεν τα πιάνει ο αέρας. Κάποιες φορές θα ήθελα να μην ήξερα τι σημαίνει η κάθε λέξη. Άγνοια τη λένε την κατάσταση και σε σώζει από την επίλυση των μαθηματικών προβλημάτων. Άλλες φορές μου αρέσει να κοιτάζω τους ανθρώπους για ώρες και να τους ακούω. Κάποτε θέλω να μιλήσω και εγώ. Αλλά ποτέ δεν τα καταφέρνω. Δεν είμαι καλή στα λόγια το μόνο που ξέρω είναι να φλυαρώ. Στην Αθήνα τούτη τη στιγμή καίγονται μονάχα οι τηλεοράσεις και οι θεατές με τις πιτζάμες αυτοκτονούν με τα καλώδια δεμένα πάνω στα φωτιστικά. Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να αναπνέουν. Στην Αθήνα τέτοια ώρα θα δεις τα ενοικιάζεται και τα πωλείται να περπατάνε στα μέτωπα των ιδιοκτητών. Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να κοιτάζονται για ώρες μες στα μάτια. Στην Αθήνα αργά τη νύχτα τα Ζόμπι βγάζουν βόλτα τους σκύλους τους. Όσοι αντέχουν το φως του ήλιου προλαβαίνουν και πίνουν καφέ σε προσφορά. Απόψε θα χάσεις τη ψυχή σου. Δε θα φορέσεις ζώνη μες στο λεωφορείο, θα ακούσεις μόνο σε επανάληψη το ίδιο τραγούδι. Δε θα φοβηθείς. Τι παράξενο που η ζωή συνεχίζεται. Απόψε θα χάσεις τη ψυχή σου, θα ερωτευτείς γιατί μονάχα αυτό σου απέμεινε μου είπε ο Μ. και η Σ. Η κρίση μπορεί να σε τρελάνει ξέρεις. Στην Αθήνα ζουν πια μονάχα οι τρελοί.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Αθήνα, Λάθος κρίση, Οίνος και θέαμα and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Οι Τρελοί

  1. Ο/Η mplip λέει:

    Νομίζω ότι ο έρωτας περνάει μεγαλύτερη κρίση από την άδεια μου τσέπη και σκέψη… αλλά θα μείνω σ’ αυτό που είπες για τις λέξεις και το νόημα τους, γιατί το σκεφτόμουν πολύ αυτές τις μέρες μιας και μόλις πρόσφατα έμαθα τι σημαίνει η λέξη απνόηχα. Και είναι τόσο όμορφη λέξη.
    Επίσης, όσων αφορά τις λέξεις, είναι πολλές που χρειάζονται επανανοηματοδότηση ή ακόμα καλύτερα επανεφευρεσή.

    Σε φιλώ γλυκά!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αχ Ελένη λέει:

    Τι σημαίνει το απνόηχα Μπλίπ;

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η mplip λέει:

    Να με συγχωράς, λόγω κεκτυμένης ταχύτητας έγραψα λάθος την λέξη! Αναπνόηχα είναι η σωστή που είναι το γέλιο, το αναφιλητό, το κλάμα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

