Ο Γύρος του Κόσμου

Νομίζω ότι ποτέ δε θα γράψω ένα σενάριο σαν τον Γούντι Άλεν, ούτε θα σκεφτώ τις ατάκες του Τζαρμούς. Δε θα καπνίσω ποτέ ξανά Μουράτι. Έκοψα το κάπνισμα πριν ένα χρόνο, μάλλον για αυτό. Θα ντραπώ να κοιτάξω στα μάτια το αγόρι που μου αρέσει και όταν τον δω θα κάνω πως δεν το βλέπω. Δε θα αγοράσω από το περίπτερο μπιγκ μπάμπολ, ούτε θα κάνω φούσκες στη στάση του μετρό Μοναστηράκι. Δε θα κάνω τον γύρο του κόσμου. Μετάνιωσα που δεν είπα το ναι στο αγόρι που γνώρισα σε ένα ταξίδι με το τρένο. Θα πήγαινε Κολωνία και μετά στην Ταγγέρη και μετά κάπου αλλού. Του είπα ότι έχω δουλειά και πρέπει να γυρίσω στην Αθήνα. Τι ανόητη που ήμουν. Προτίμησα τότε την ασφυκτικά παράταιρη ζωή μου ασχέτως αν μετά έφυγα και εγώ για το αλλού. Τώρα θα βρισκόμουν στο Κάπο Βέρντε ή στο Μοντεβίδεο και θα χόρευα ξυπόλυτη πάνω σε μια κόκκινη κάντιλακ και ο Έλβις θα ακουγόταν από τα ηχεία. Κι όμως εγώ ακόμα ονειρεύομαι το επόμενο τρένο για το Ντουπρόβνικ, το φαλάφελ του Μαροκινού στη Κρόιτσμπεργκ, τα λιωμένα μου σανδάλια στο Σινικό Τοίχος. Τους άλλους σκέπτομαι. Αυτούς που ποτέ δεν έψαξαν στις τσέπες για ξεχασμένα λεφτά, που ποτέ δεν είδαν μια θάλασσα. Αυτούς που καίνε καλώδια για να ζήσουν, που ψάχνουν μέσα στους κάδους των αχρήστων σίδερα, που κοιμούνται και έχουν για τοίχο τις διαφημιστικές αφίσες της μεγάλης Ελλάδας του μύθου, των αληθινών εμπειριών, της μπίρας Φιξ. Όλοι αυτοί τι θα απογίνουν; Στη στάση του λεωφορείου ένα κοριτσάκι μελαψό με πράσινα μάτια με ακούμπησε δειλά στη πλάτη, ήθελε να δει από τι είμαι φτιαγμένη. Ίσως θα κατάλαβε ότι ούτε και εγώ είμαι αληθινή.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, Μονόλογοι, διαφημίσεις and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ο Γύρος του Κόσμου

  1. Ο/Η mplip λέει:

    Γιατί τέτοιο φτύσιμο στις αγαπημένες μας μπιγκ μπαμπολ?
    Εγώ είμαι σχεδόν 30 και συνεχιζω να τις μασάω δύο-δύο (γιατί όπως ξέρεις όσο περισσότερες τόσο μεγαλύτερη η φούσκα).
    Και όσο για τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες γνωριμίες σε τρένα κάπου αρκετά μακρυά από δω, ίσως η ομορφιά τους να είναι ακριβώς αυτή η συνθήκη οπού δημιουργήθηκαν και ένα ναι αντί για όχι να τις χάλαγε!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Takis x λέει:

    Μα πρέπει να πάτε..ο γυρος του κοσμου είναι εδω και (θα) σας περιμένει.Επι τη ευκαιρία να δηλώσω οτι είστε το κατεξοχην μυθιστορηματικό πρόσωπο. Αναμφιβολα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

