Αναζητείται σπίτι

Ανέντιμες Κυριακές των χθεσινών βραδέων ποτών που σε γεμίζουν τύψεις. Πονοκέφαλος τα μελανιασμένα πόδια και τα μάτια αλληθωρίζουν. Οι παιδικοί φίλοι κλέβουν το γλυκό από το βάζο και εσύ παρατηρείς το περιστατικό σημειώνοντας μόνο λέξεις. Τη μανία και την εμμονή με τις λέξεις δε μπορείς να αντέξεις και παρατάς στην άκρη τις αρετές σου. Η διανόηση είναι αυτή που σε γλυτώνει από την αφάνεια, μόνο που σε αφήνει διαφανή με το μέσα να φοριέται έξω σου. Φθηνά ποτά και οι Κυριακές ανικανοποίητες. Τρέχεις βαθιά στον πυθμένα του αέρα και τα σκουπίδια και η σκόνη από το συνεχόμενο ράπισμα σε ενοχλούν στα μάτια. Πάρε και βάλε στο πανί λίγο Άζαξ, αξίζει να πονέσεις για να δεις. Μου λείπουν οι περιπτύξεις των φίλων στο μέσα τραπεζάκι του Urban, ναι σε αυτό με τις καρποστάλ και τις σημειώσεις. Το ανικανοποίητο είναι αυτό που σε σώζει, όλα τα άλλα είναι κουραστικές ανάπαυλες της προσωρινής καθημερινότητας, που σα placebo μασάς και κάνεις ροζ φούσκες. Η Ελλάδα του χάρτη, είναι αναρχική τελικά και  αυτό το μερικό συνθετικό σε επιβραδύνει και σε κάνει να ελπίζεις. Αλήθεια χωρούν τα όνειρα στις ταυτότητες των κλειδιών ή ξεχνιούνται και αυτά πάνω σε τραπέζια του καφέ και γίνονται ένα με τα απολεσθέντα αντικείμενα των ψηλών βάζων που κανονικά φιλοξενούν καραμέλες; Με ακούς εσύ και ο αυτός ο αναιρετικός, ο επιρρίπτω ευθύνες εαυτός; Θέλω ένα αντηλιακό με άρωμα καρπούζι, ένα βιβλίο, Κυριακάτικες εφημερίδες και καφέ χωρίς ζάχαρη. Προς το παρόν όμως βάφω τα νύχια μου κόκκινα και ψάχνω στις αγγελίες ένα σπίτι. 

 

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Ιστανμπούλ, Οριένταλ Ντριμς, Συνουσίες and tagged , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Αναζητείται σπίτι

  1. Ο/Η the elf at bay λέει:

    Τις εφημερίδες τι τις θες; :-Ρ

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η kihli λέει:

    να βρεις ό,τι ψάχνεις,και στο ενδιάμεσο,ναι,βάψε τα νύχια σου…καλημέρα!

    Μου αρέσει!

  3. Έχω να βάψω νύχια από τότε που μετακόμισα. Μόλις μου απάντησες γιατί.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Theorema λέει:

    ‘Εκανες το πρώτο βήμα! Καλή επιτυχία στις έρευνές σου, εντός κι εκτός 😉

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Αχ Ελένη λέει:

    Αγαπημένο μου Θεόραμα!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

