Ονειρεύομαι μια μέρα

-Έχουμε πρόβλημα, έχουμε πρόβλημα παιδιά και καταπίνεται το άλφα από τη λειψανδρία.

 -Χαμήλωσε τον ήχο γιατί δε μπορώ να δω καλά, προστάζεις τον ηχολήπτη και μετά στριφογυρίζεις με κεντρομόλο το επαχθές χρέος.

-Αυξηθήκαν οι τρελοί, λες υπεκφεύγοντας, στο πλαστικό φλαμίγκο που στερέωσες στο μπαλκόνι.

-Η επανάσταση είναι ποιητική, δήλωσαν οι τεχνοκράτες στο τέλος της ημέρας και τους κέρασες υποβρύχιο.

-Δού Νού Τού, Τού Δού Θού και η οδοντογλυφίδα μάτωσε τα ούλα.

-Πολιτικό σύστημα, πεπτικό σύστημα, μπήκα στο σύστημα, πολεμώ το σύστημα από τα μέσα» ξανά από την αρχή, πολιτικό σύστημα…, ξανά τα ίδια, ρόγχος, ρέψιμο και πάλι, πολεμώ το σύστημα από τα μέσα»

-… και ακόμα δεν έχεις χωνέψει;

-Επανάσταση, επανάσταση, ένα δύο, ένα δύο, ένα δύο… Φτάνει; φτάνεις;

-Όχι δεν αρκεί ως εκεί. Πίο μακριά μέχρι να λιώσουν τα παπούτσια, να φαγωθούν τα κορδόνια, να να να να να μουσικό να και μπερδεύεται η υποτακτική με την προστακτική.

-Σταμάτα πια να με κατηγορείς για απομιμήσεις. Είσαι ελαφρύς και μου τρως το χρόνο. Με αποσυντονίζεις με την ήττα σου και τη μικρότητα της άγνοιας σου.

– Μαλάκα, ηλίθιε, βλάκα, αλήτη, γουρούνι, βόδι, ξεφτίλα κι άλλα πολλά, διάφορα, γιατί μου στερείς το αυτονόητο. Σε μισώ, σε λυπάμαι και λιγοψυχώ στις κυλιόμενες σκάλες του μετρό.

-Αγάπη ρε Μουνιά, τσιρίζει ένας φλεγόμενος μπάτσος με κόκκινες κορδέλες δεμένες στο κράνος του.

-Ονειρεύομαι μια μέρα, μια μέρα, μια μέρα, μια μέρα…

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, Μονόλογοι, διαφημίσεις and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ονειρεύομαι μια μέρα

  1. Ο/Η Takis x λέει:

    Μαζί σας και γω ..Υπέροχη ελενη..

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Theorema λέει:

    Κι εγώ, κι εγώ!…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αχ Ελένη λέει:

    Μαζί στην «εκδρομή» αυτή…
    φιλιά κ στους δυο!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η kihli λέει:

    μια μέρα…

    «η μέρα εκείνη δε θ’αργήσει/κυνηγημένο μου πουλί..»

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

