Τα πάντα είναι μοιραία

Η αναπροσαρμογή της σωστής γραμματοσειράς, το μέσο διάκενο, το λεξικό και η γραφή στο κέντρο λειτουργούν εξουθενωτικά στο παραλληλόγραμμο μυαλό μου. Οι παραινέσεις για στρωτή γραμματική και ενός κατεστημένου νοήματος, ανήκει μόνο στις τάξεις του ρεπορτάζ και εδώ δε γίνεται ολική ανάλυση ψυχών, παρά μονάχα ψυχασθενών. Τι όμορφα θα ήταν όσο διαβάζονταν οι λέξεις, στιγμιαία να ακουγόταν μουσική. Οι κύκλοι δε θα ήταν πια τόσο βαρετοί, ούτε οι οφθαλμοί θα καίγονταν από το ημίφως της ορθογώνιας μεμβράνης που μας συνδέει με το μακρύ πέραν. Και είπα πολλές φορές, το επανέλαβα μέσα μου πώς δε θα ξαναγράψω. Παρατεταμένη παράνοια και εκφοβισμοί από την πραγματικότης σε καταντούν λογικό υπαρξιστή. Και μετά έρχεται αυτό το επίμονο, που σε παρασύρει και δεν υπολογίζεις με γεωμετρικά παραδείγματα και νοητές ευθείες, πότε υποτείνουσες και πότε παράλληλες. Και αρχίζεις ξανά να αναμεταδίδεις εικόνες, όχι σαν αυτές των δελτίων ειδήσεων. Αυτές έγιναν συνδρομητικές και εσύ δεν έχεις ανάγκη από μίζες. Σου έχει απομείνει η φαντασία και το όνειρο για γραμματικές και συντακτικές παρελάσεις. Οι εθνικές, ανήκουν σε καθεστώτα του χθες, που έμαθες να απεχθάνεσαι από τα παραμύθια που σου διάβαζαν τα βράδια πριν κοιμηθείς. Τι όμορφο να βλέπεις στα τετράγωνα κουτιά, να μην αναγράφεται πάνω τους «προσοχή εύθραυστο». Μάλλον σώθηκε ο κόκκινος μαρκαδόρος, μπορεί και να σταμάτησε η βιομηχανική παραγωγή του. Θυμάμαι αρχές αυτού του αιώνα, με πήρες από το χέρι και με περπάτησες στην προκυμαία μιλώντας μου σουρεαλιστικά, για αυτά που θα υπάρξουν μετά από εσένα και εγώ σε κορόιδεψα γι’αυτά που είδες να συμβαίνουν και εσύ απλά, μου πήρες τα μαλλιά από το μέτωπο και μου είπες, ότι τα πάντα είναι μοιραία.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Λάθος κρίση, διαφημίσεις, ξεσκόνισμα and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Τα πάντα είναι μοιραία

  1. Ο/Η Theorema λέει:

    Παρόλο που πιστεύω το αντίθετο, πως δλδ τίποτε δεν είναι τυχαίο ή μοιραίο πέρα από κάποιες εξαιρέσεις φυσικά, αυτό το κείμενο μου φάνηκε εξαιρετικά ωραίο… Ξεχείλιζε από τρυφερότητα, κάπως έτσι το ένιωσα από την αρχή έως το τέλος…

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Αχ Ελένη λέει:

      Αγαπητό Θεόραμα,
      ούτε και εγώ πιστεύω απόλυτα στην τυχαιότητα. Όλα τα άλλα τα παραπάνω, απλώς ήταν μια αναμέτρηση με τις απώλειες, που μερικές φορές μοιραία μας καταλογίζονται.
      Φιλιά γλυκά!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

