Το Στ

Στο, στη, στα, στους, στον, στην, στις, ΣΤΟΠ σταμάτα να κατέβω. «Τα κορδόνια σου έχουν λυθεί», μου λέει μια κυρία με σακούλες σούπερ μάρκετ. «Μας κλείνει η κρίση», «ξεπούλημα» και πρόσωπα νωθρά, άβουλα, υποκρινόμενα στις περιστάσεις. Μια μοβ μελαγχολία. Σταμάτα να κατέβω! Κλείνω με δύναμη την πόρτα και αυτός με βρίζει κολακευτικά για τη διανοητική μου κατάσταση. Και ενώ η φωνή του χάνεται πίσω από το κλειστό παράθυρο, ένα ελαφρύ χαμόγελο ικανοποίησης, σχηματίζει πιο έντονες τις ρυτίδες έκφρασης του προσώπου μου. Και οι σκέψεις αγκομαχούν. Στοπ και μπλακ αουτ. Και νιώθω το σττττ, σαν οδοστρωτήρας να τρακάρει ανάμεσα στα δόντια μου. Απλουστευμένα νοήματα και ταξίδια στο άπειρο. Ειπωμένες εκφράσεις και επαναλήψεις και φτωχά γνωμικά του τύπου ότι η γνώση ακολουθεί της επανάληψης. Η μελωδία της επανάληψης. Ναι το εμπέδωσα και χωρίς υπεκφυγές. Λανθάνον λόγος και πεζότητα και εδώ οι άνθρωποι σταματούν να νιώθουν. Δεν έχω όρεξη πια, παραιτούμαι, ακόμα και η αφηρημένη σκέψη μου έγινε συγκεχυμένη. Μια στάση εδώ και λίγο παραπάνω. Βαρέθηκα να σκύβω το βλέμμα μου στα χαμηλά για να προλάβω να δω τα παπούτσια με τις αγκράφες, γιατί τελικά το μόνο που έτσι συγκρατείς είναι ο από σττττ αιχμηρός τους ήχος. Ναι… εδώ άφησε με… κράτα και τα ρέστα.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Αθήνα, Μιζέρια, Συνουσίες, από το Άλφα εως το Ωμέγα and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

