Το Πότε πάντα γίνεται Ποτέ

Γαλαξιακά ταξίδια στη χώρα του Ποτέ. Το Πότε πάντα γίνεται Ποτέ. Ίδιες λέξεις με την ίδια ορθογραφία και οι τόνοι στίγματα στο ο το στρογγυλό και στο αγενές ε, το μισό του οχτώ. Ποιητικές διαθέσεις και αυτόματη γραφή, χωρίς πληροφορίες. Και ο Τζακ στέκεται μπροστά από το παράθυρο κρύβοντας τη θέα. Τα φύλλα της επερχόμενης άνοιξης μπερδεύονται στις λεπτές κατσαρές άκρες των μαλλιών του και ένας δριμύς μονόλογος καταιγιστικός, ξεσπάει με τη φόρα ενός αποκεφαλισμένου ανελκυστήρα. Επανάσταση και τυφλοί υπηρέτες. Προσπαθώ να ακολουθήσω τη σκέψη του. Παίρνω τις κομμένες λέξεις και τις συναρμολογώ. Η μηχανή της αυτοδιάθεσης δεν έχει ρυθμιστεί σωστά και παρουσιάζει σημάδια εξάρτησης και καταδυνάστευσης. «Άδικος κόπος» μου λέει με τη βαριά επαρχιώτικη προφορά του. «Η γαλλική καταγωγή μόνο στο επώνυμο σου φαίνεται τελικά» γυρίζω και του απαντώ εχθρικά και την ίδια ώρα το μετανιώνω. Ξεφυσάει βαριά και ασθενικά και μου απαντά «δεν έχω χρόνο». Σε ένα κενό γεμάτα παράσιτα δωμάτιο με ένα μόνο παράθυρο συγκρούονται βίδες, κομπρεσέρ και κατσαβίδια. Και εκείνος ενοχλείται μόνο από την παρουσία μου και μουρμουρίζει έναν γνωστό παιδικό σκοπό. «Είναι ώρα να φύγεις» και φεύγει πρώτα εκείνος, πηδώντας μέσα στο παράθυρο και ακόμα ο παιδικός σκοπός αιωρείται μες στο δωμάτιο. Ο Λούις Κάρολ έπρεπε να είχε προνοήσει και για εμένα, τώρα πια που ψάχνω διεξόδους φυγής. Και οι τοίχοι διπλώνονται σχηματίζοντας φακέλους που εσωκλείουν και το ψηλό κορμό μου. Και γίνομαι μικρή, μικρότερη, ώσπου στο τέλος απομένει μόνο το μαύρο των ματιών μου. Τι παράξενο να λαμπυρίζουν τη νύχτα οι κόρες των ματιών σου…

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Αθήνα, Μιζέρια, Συνουσίες, ξεσκόνισμα and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

