Το κάτι

Πλαστικοί από ταρταρούγα σελιδοδείκτες σφηνωμένοι στα χέρια των λαθραίων επιβατών του χθες. Προσπαθώ να κλέψω τα λόγια τους, μονάχα την πρώτη σκηνή μιας γνώριμης ταινίας, όμως μπορώ να δω. Λέξεις κατακερματισμένες, πάνω στον άσπρο φόντο των χαρτιών. Ατελείωτα χιλιόμετρα στους δρόμους μιας πόλης και συνάμα, οι απειλές να σε αγχώνουν και να σου σφίγγουν τον λαιμό. Ένας μόλις χίπστερ πέρασε από μπροστά μου. Βαριέμαι. Αναρωτιέμαι, αν μόνο εγώ υποφέρω από αυτό το συναίσθημα της ανίας. Δε μπορεί, η βαρεμάρα να έχει αποδέκτη μόνο ένα δέκτη. Η μαμά μου, με παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει αν είμαι καλά. Εγώ καλά είμαι, απλά δε νιώθω κάτι.

About Αχ Ελένη

Journalist, Author and Traveler
This entry was posted in Μονόλογοι. Bookmark the permalink.

One Response to Το κάτι

  1. Ο/Η η ζωή στο σαλόνι λέει:

    αχ, Ελένη (…)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

